Who's On9 Now?

ARGH!!!

Hari ini hari yg paling malang & paling sibuk..
Pada jam 8 am tadi sepatutnya saya ada photoshoot di Tasik Likas..
Tapi, alangkah malang nasib..
Saya demam teruk..
Huhuhuhuhuhu..

Nak rehat..
Tapi parents bawa pergi PC Fair di 1Borneo..
Huuhuhuhuhuhuhu...

Bila sampai 1Borneo, sesak..
Shit betul penjaga tempat letak kenderaan 1Borneo..
Mereka tutup semua tempat letak kereta di Basement & di luar..

Kalau mahu menjaga kereta-kereta VIP pun..
Cuba kumpulkan ditempat yang dikhaskn..
Bukan tutup kesemuanya..
Ia menambahkan kesesakan lalu lintas lagi..

Sememangnya bukan salah para pekerja..
Tetapi ia adalah kesalahan pihak atasan..
Kerana tidak mempunyai sistem kerja & perancangan yang tidak sistematik..
Dimana kah perginya kebijaksanaan pihak atasan..

Maka,saya sekeluarga tak jadi pergi ke PC Fair..
Sebaliknya, kami pergi ke Center Point..
Untuk mencari kasut saya..

Pada mulanya saya ingin berehat tapi hasrat tak tercapai..
Saya pula jadi driver family..
Huhuhuhuhuhu..

Bila sampai di Center Point..
Ramai betul orang!!!
Tapi kasut pilihan ku tiada..
Papa pula beli DVD baru..
7 in 1!!!!
Ada cerita 2012, Jennifer Body, Funny Man, District 9, Cloudy Meat Ball, Tournament & Raging Phoenix..
Hehehe..

Bila sampai rumah terus pasang DVD yang bapa belikan..
Mula-mula tengok Jennifer Body..
OMG!! WOW!!
Tapi tak habis tengok sebab ada adik under 18th, parents & nenek..
So tukar ke 2012..
Memang smart & syok ceritanya..

Ketika tengah syok tengok 2012, tiba-tiba uncle & kazen datang..
Dari Sepanggar..
Huhuhuhu..
Tapi nasib mereka tak lama...

After cerita 2012 sudah habis, kai bertukar ke Funny Man..
Tapi tak lama kemudian, datang lagi uncle & kazen dari Keningau..
Huhuhuhuhu...
Lama juga sampai jam 9 pm..

Sekarang 'line dah clear'..
Boleh baring-baring...
Boleh bergulik-gulik..
Di ruang tamu..

Akhirnya..
Dapat rehat jua...
Yahooooo!!!!!!!!!!!!